دستیار دندانپزشک در عمان

دستیار دندانپزشک در عمان

فهرست مطلب

دندانپزشکی حرفه‌ای است که درواقع هر شخصی در طول زندگی خودش، به آن نیاز پیدا می‌کند. به همین منظور، تقاضاهای زیادی برای حوزه دندانپزشکی وجود دارد که باعث شده تا در هر شهری، حداقل چند دندانپزشکی توسط متخصصان مختلف، راه اندازی شوند.

بازار کار فوق العاده دندانپزشکی، فقط محدود به ایران نمی‌شود و در کلِ جهان، تقاضاهای زیادی برای متخصص دندانپزشک وجود دارد. به همین جهت، بسیاری از علاقمندان به این حوزه، تصمیم می‌گیرند تا فعالیت خودشان را در کشورهای دیگری شروع کنند.

به همین جهت، ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله از سایت دنت لاین، اطلاعات کاملی را درباره استخدام دستیار دندانپزشک در عمان را در اختیار شما قرار دهیم.

استخدام دستیار دندانپزشک در عمان چیست؟

در بخش مقدمه، درباره بازار کار فوق العاده حوزه دندانپزشکی صحبت کردیم و گفتیم که بسیاری از دستیاران و متخصصان دندانپزشک، سعی می‌کنند تا فعالیت خودشان را در کشورهای دیگری آغاز کنند.

ولی شما باید با این موضوع آشنا باشید که هر کشوری، قوانین و شرایط خاص خودش را دارد که عمان هم این قائله مستثنی نیست. این شرایط می‌تواند در هر حوزه نیز متفاوت باشد. چون قطعا هیچ کشوری به دنبال نیرویی بی تجربه نیست و به دنبال نیرویی ماهر هستند.

برای همین قصد داریم تا در ادامه این بخش، شما را با بخشی از مهم‌ترین شرایط استخدام دستیار دندانپزشک در عمان آشنا کنیم. البته مواردی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، در خصوص افرادی هستند که در دوره‌های آموزشی 3 ماه الی یک سال شرکت کرده باشند.

البته اگر شما حداقل 2 سال سابقه کار و بعلاوه گواهی تحصیل در دوره‌های آموزشی را دارید هم می‌تواند برای استخدامی دستیار دندانپزشک در کشور عمان، اقدام کنید.

در اولین مرحله، شما باید مدارک لازم را به وزارت کار عمان ارائه دهید تا مراحل احراز هویت شما انجام شود. این مدارک عبارتند از:

  • مدرک زبان انگلیسی
  • مدارک شناسایی
  • پاسپورت
  • عکس پرسنلی
  • و ..

بعد از اینکه مدارک شما توسط وزارت کار کشور عمان تایید شد، با شما تماس می‌گیرند و در این مرحله نیز باید چندین فرم که توسط خود وزارت کار عمان ارائه می‌شود را پر کنید و مجددا تحویل وزارت کار دهید. البته در یکسری از موارد خاص، وزارت نیرو درخواست یک مصاحبه را می‌کند که حالا این مصاحبه می‌تواند از طریق آنلاین باشد یا به صورت حضوری. البته یک آزمونی به نام آزمون پرومتریک وجود دارد که مربوط به آزمون‌های ورودی می‌شود؛ درواقع شما بدون دارا بودن گواهی این آزمون، توسط وزارت کار عمان، تایید نمی‌شوید.

دیپلم بین المللی دستیار دندانپزشک

اطلاعات بیشتری درباره آزمون پرومتریک

همانطور که در بالا توضیح دادیم، شما موظف هستید که برای تایید شدن توسط وزارت کار، نمره قابل قبولی را در آزمون پرومتریک به دست آورده باشید. درواقع این آزمون مربوط به بررسی و سنجش مهارت شما در رشته‌های بهداشت و سلامت است که دندانپزشکی هم یکی از همین رشته‌های بهداشت و سلامت به شمار می‌رود.

البته آزمون پرومتریک، فقط مربوط به کشور عمان نیست و در بسیاری از کشورهای مطرح جهان هم، گواهی این آزمون دارای ارزش بسیار بالایی است.

برای دریافت گواهی آزمون پرومتریک، باید مستقیما به سایت پرومتریک مراجعه کرده و در بخش مدنظر خودتان (دستیار دندانپزشک) ثبت نام کنید. همچنین باید هزینه شرکت در این آزمون را نیز پرداخت کنید که طبق آخرین آمار، هزینه شرکت در آزمون پرومتریک چیزی بین 175 دلار الی 225 دلار است.

البته بهتر است این موضوع را بدانید که حوزه آزمون برای ایرانیان، در کشورهایی به مانند ترکیه، قطر و … است؛ به اینصورت که باید در زمان آزمون، به یکی از این کشورها سفر کنید.

مزایا و امکانات استخدام دستیار دندانپزشکی در عمان

فکر نمی‌کنم که شخصی باشد با ثروت و اقتصاد کشور عمان آشنا نباشد. همه می‌دانند که عمان، یک کشور ثروتمند است و به همین جهت می‌توان گفت که زندگی مطلوبی را در این کشور تجربه می‌کنید.

از سمت دیگر هم، گفته شده که کشور عمان نیاز شدیدی به متخصصان دندانپزشک و دستیاران دندانپزشک دارد که همین موضوع باعث می‌شود تا نگرانی‌های مربوط به بازار کار در عمان، کاملا از بین برود.

درباره حقوق و مزایایی که شما از حرفه دستیار دندانپزشک در عمان به دست می‌آورید هم به عواملی مختلفی بستگی دارد. از مهم‌ترین این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شرایط محل کار
  • تجربه
  • تحصیلات
  • جنسیت
  • مهارت
  • و …

ولی به طور کلی می‌توان گفت که حقوق یک دستیار دندانپزشک در کشور عمان، از 550 ریال الی 650 ریال است.

البته این موارد فقط بخشی از مزایای استخدام دستیار دندانپزشک در عمان است؛ چون شما در صورت فعالیت در این حرفه، با مزایاهای دیگری به مانند حق مسکن، حمل و نقل رایگان و … هم رو به رو می‌شوید.

دنت لاین با بهره‌گیری از اساتید متخصص و مجرب، استفاده از روش‌های آموزش‌های تلفیقی (blended) و محتوای آموزشی مطابق با سرفصل‌های بین‌المللی در آموزش و تربیت نیروی متخصص گام بر‌می‌دارد. با گذراندن موفق دوره‌های آموزشی دنت لاین، به شما علاوه بر دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی و معتبر، کمک و مشاوره داده خواهد شد تا بتوانید شغلی مرتبط در این حوزه مربوطه پیدا کنید.

فرم دریافت مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره ثبت نام؛ فرم زیر را تکمیل کنید.  کارشناس آموزشی دوره در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

dentline

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟